کف کاذب به لاتین

کف کاذب به لاتین چه می باشد

کلمه کف کاذب در زبان انگلیسی انواع گوناگونی دارد. تلاش این سند بر این است که راجع به چند مدل از آنها توضیح داده شود.

عبارت اول ACCESS FLOOR : این کلمه از کاربردی ترین واژه های انگلیسی در بکار بردن نام کف کاذب است. از آنجایی که پیداست کلمه access معنی دستیابی و floor معنی کف را میدهد که در کل به معنای کفی با توانایی دستیابی سریع و راحت است.

عبارت دوم FALSE FLOOR: این کلمه هم مانند عبارت بالا جزو اصلی ترین واژه های انگلیسی برای کف کاذب می باشد. False به معنای کاذب و floor نیز همانطور که گفته شد به معنای کف می باشد و در مجموع کف کاذب را معنی می کند.

عبارت سوم RAISED FLOOR: این عبارت هم مانند کلمات بالا جزو کاربردی ترین واژهای انگلیسی در رابطه با کف کاذب است. چنانچه بخواهیم به صورت جداگانه کلمات را معنی کنیم باید بگوییم که raised افزایش پیدا کرده را معنا می کند و floor همچنان کف را معنی می کند و در مجموع کف کاذبی که نسبت به زمین ارتفاعش زیاد شده را معنی می کند.

این سه کلمه از اصلی ترین واژه های انگلیسی مربوط به کف کاذب می باشند که در مقالات علمی انگلیسی به فراوانی استفاده شده است، توجه داشته باشید که موارد دیگری نیز وجود دارد اما در این مقاله به آنها اشاره نشده است. فهمیدن این کلمات به کسانی که در پی مقاله های تخصصی انگلیسی در رابطه با کف کاذب هستند کمک میکند تا نتیجه بهتری بدست آورند و یا در تبلیغ محصولات و خدماتشان در خارج از کشور درست مثل نمایشگاه های بین الملی تخصصی به مشکل برنخورند و همچنین با مشتریان بین المللی بهتر رابطه برقرار کنند.

این مطلب را از دست ندهید .
کف کاذب فولادی آنتی استاتیک

تا این قسمت از مقاله توضیح دادیم که کف کاذب به انگلیسی ترجمه های متفاوتی دارد. در ادامه قصد داریم به موضوع کف کاذب چیست بپردازیم.

کف کاذب چیست؟

کف کاذب، کف دومی است که با ارتفاع مشخصی روی کف اصلی سازه قرار میگیرد و فضای خالیی ایجاد می شود. از این فضای خالی می توان برای عبور سیم ها و کابل ها و دیگر تجهیزات استفاده کرد. کف کاذب دارای پنل هایی است که اجازه دسترسی به زیر کف کاذب را می دهد و این مورد یک مزیت برای کف کاذب محسوب می شود.

کف کاذب با توجه به جنس آن به انواع مختلفی دسته بندی می شود.

کف کاذب فولادی

کف کاذب آلومینیومی

کف کاذب طرح لگراند

گروه فنی و مهندسی کارنو تولید کننده هر سه نوع کف کاذب است که برای استفاده در مراکز حساس همچون اتاق سرور، اتاق برق، اتاق کنترل و غیره مناسب است. این نوع کف کاذب ها دارای خاصیت انتی استاتیک هستند و دارای تحمل وزن بالایی هست که میتوان تجهیزاتی همچون سرورهای سنگین را روی آن قرار دارد. برای اطلاع از قیمت کف کاذب با کارشناسان گروه فنی و مهندسی کارنو تماس بگیرید.

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *