تایل برش خورده

تایل برش خورده کف کاذب در دور کار چگونه نصب میشوند ؟

نصب تایل برش خورده کف کاذب

تایل هایی که در کنار و اطراف وجود دارند زمانی که بخواهید سایز آن ها را برای نصب کوچک کنید با استفاده اره برقی و فرز برش میخورند. نیروی جاذبه موجب می شود تا تایل هایی که برای کف کاذب برش خورده اند ثابت و قابل اجرا باشند. پشتیبانی تایل های برش خورده وظیفه استرینگرها وپایه های اضافی می باشد. در مکانهایی که نزدیک به درب می باشد می بایست تایل های کامل کف کاذب را بکارگرفت، اگر که این کار را انجام ندادید در زمانی که تایل های برش خورده کف مورد استفاده قرار میگیرند درست تر این است که با استرینگر و پایه های جدا از تایل های برش خورده پشتیبانی شوند.
پیش از اجرا باید نظارت کامل بر اتاق و مکان اجرا با نرم افزارهای معماری انجام شود تا اگر اضافه کاری لازم است تشخیص داده شود و تایل های برش خورده کف کاذب را کاهش داده و در گوشه ای از اتاق قرار گیرد. بخاطر از بین رفتن لبه، امکان دارد تایل های برش خورده به کیفیتی که تایل های کامل در مکان قرار میگیرند نباشد به این خاطر نباید اشخاصی که در این کار تخصص ندارند عمل نصب را انجام دهند این در حالی است که بسیاری تصورشان بر این است که نصب کف کار ساده ای می باشد. بنابراین بهتر است که از روش های مورد نیاز در زمانی که نصب انجام می شود استفاده شود مانند: رگلاژ و ترازبندی، که این کار به عهده ی نصاب های ماهواره می باشد.

این مطلب را از دست ندهید .
آشنایی با سیستم کف کاذب

نکات ایمنی در هنگام کار با تایل برش خورده کف کاذب

تایل های بریده شده کف کاذب فولادی بعد از برش پلیسه میشوند و از طریق برشی که با سنگ فرز انجام شده ایجاد شده است که این کار خیلی هراس انگیز وتیز می باشد که ممکن است موجب بریدگی نیزشود لذا بهترین کار این است که، لبه ی کاررا بعد از بریدن از پلیسه ها مبرا کنید، نکته مهم دیگر درمورد تایل های فولادی توپر با مرکز سیمانی است که می بایست سیمان درون تایل بعد از بریدن مثل خاک در تایل و یا زیر کف نریزد.

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *