کف کاذب فولادی

برش کف کاذب

زمانی که از کف کاذب استفاده می شود، نگرانی برای اکثر افراد وجود دارد که آیا برش دادن این کف ها خطراتی دارد یا خیر؟ باید بگوییم دستگاهی که به طور معمول برای برش  کف کاذب به کار می رود فرز نام داد که البته بسیار خطرناک است. در بسیاری از مواقع عدم اطلاع درست از دستگاه های مشابه با خطرات کمتر سبب می شود که از فرز استفاده شود. در این جا قصد داریم دستگاه دیگری را معرفی کنیم، این دستگاه جدید خطرات بسیار کمی را متوجه شخص می کند.

اره عمود جایگزینی برای فرز

اره عمود ویژگی هایی مانند دقیق بودن، منطقی بودن، قوی و همینطور قابل حمل بودن را با هم دارد که موجب شده کارایی بسیار بالایی داشته باشد. ویژگی دیگر اره عمود این است که می توان از آن برای برش تایل های چوبی، فولادی، سولفات کلسیم و همینطور لوله ها استفاده کرد. طراحی این اره به صورتی است که ایمنی را در کنار دقت بالا به خوبی فراهم کرده است.

تفاوت مهمی که اره عمود با دستگاه فرز دارد در نحوه استفاده از آن است. هنگام کار با اره عمود باید آن را بر روی یک میز مخصوص قرار داد، این کار باعث می شود که کار برش هم ایمن تر پیش بروند و هم دقت آن بیشتر باشد. در صورتی که در هنگام استفاده از فرز تایل ها را بر روی زمین می گذارند که نه ایمنی قابل قبولی دارد و نه دقت، زیرا ممکن است در برش خطا پیش آید و کاملا هم طبیعی است، چون تایل ها به جایی فیکس نشده اند و امکان لغزش بالا است. زمانی که برای استفاده از دستگاه فرز تایل ها بر روی زمین قرار می گیرند، خطرناک ترین قسمت استفاده از این دستگاه است، علاوه بر خطری که برای استفاده کننده از دستگاه وجود دارد ممکن است کف ها کاذب شکسته شود و ضرر مالی هم پیش آید.

این مطلب را از دست ندهید .
تعریف کف کاذب

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *