کف کاذب چوبی

کف کاذب چوبی و دلایل استفاده از آن

کف کاذب چوبی چیست؟

برای ساخت کف کاذب از چوب بهتر است که از چوب های مقاوم و نیز قابل تجزیه استفاد کرد. سیستم کف کاذب چوبی شامل تیرها و میله ها؛ اتصال دهنده های کف؛ و پوشش های کف تخته سه لایه یا تخته با رشته های سمت و سو دار است که تماما در اندازه های مناسب بهم وصل شده و روی یک تکیه گاه قرار می‌گیرد. اساس استفاده از سیستم کف کاذب برای بالا بردن سطح و قرار گرفتن فضایی در زیر آن برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و آفات است. استفاده از سیستم کف کاذب چوبی از زمان استعمار در منازل آمریکایی رواج گرفت وبه دلیل زیبایی و کار آمدی آن تاکنون نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

برای وصف کردن کف کاذب جملات و عبارات مختلفی به کار برده می‌ شود همچون: کف کاذب؛ ساختار فضای آزاد؛ پایه میله و ستون. اما با تمام این اوصاف مزایای استفاده از کف کاذب چوبی را چنین می توان بیان کرد:

  • سرعت بخشیدن به روند انجام کار.
  • هزینه‌ ی تمام شده کمتر از پی ریزی و انجام گود برداری ساختمان.
  • قابلیت اجرا روی سطوح ناصاف.
  • بازسازی و تعمیر چنین منازلی بسیار ساده تر و راحت تر است.
  • چنین منازلی مشتری پسند تر و بوده و زودتر به فروش می رسند.
  • بنا به خواست مشتری امکان تغییر دارد.

اجرای کف کاذب چوبی,سیستم کف کاذب,قیمت کف کاذب چوبی

انواع سیستم های پایه کف کاذب چوبی

پایه‌ ی سفت و محکم؛ اصلی ترین بخش ساخت یک خانه است. با کف کاذب میشود تمام پایه هارا مورد پشتیبانی قرار داد. فارغ از این که تولید پایه بر اساس چه سیستمی است؛ پایه و ستون باید طوری طراحی شده باشند که توانایی تحمل وزن بار را داشته باشند.
بعد از آن که پایه در جای خود قرار گرفت؛ میله و تیرهای مورد استفاده؛ همچنین اتصالات کف و نیز پوشش دهنده های تحتانی تخته سه لایه با رشته های سمت و سو دار برای کامل کردن کف کاذب تکمیل می‌ شود. پایه میله و تیر چوبی و پایه ی دیوار چوبی از نمونه سیستم های پایه برای کف کاذب می باشند.

این مطلب را از دست ندهید .
آشنایی با رگلاژ کف کاذب

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *