فروش و اجرای کف کاذب در تبریز

فروش و اجرای کف کاذب در تبریز

با توجه به اینکه تبریز یکی از کلان شهر های کشور عزیزمان ایران می باشد و پیشرفت زیادی در زمینه های مختلف از جمله راه اندازی اتاق سرور ها و دیتاسنتر ها داشته، قطعا به کف پوش کاذب نیاز خواهند داشت.

همانطور که میدانید یکی از استاندارد های لازم برای اتاق سرور ها، اجرای کف کاذب می باشد. به همین دلیل شرکت فنی و مهندسی فراز شبکه کارنو اجرای کف کاذب در تبریز را جزء کارهای خود قرار داده است. شهروندان ساکن در استان آذربایجان شرقی می توانند برای راه اندازی اتاق سرور و همچنین اجرای کف کاذب در تبریز با دفتر فراز شبکه کارنو تماس بگیرند و اطلاعات لازم را برای اجرای کف کاذب در تبریز و دیگر شهر های استان از کارشناسان کارنو کسب کنند.

شرکت فنی و مهندسی کارنو یکی از تولید کنندگان برتر کف کاذب در ایران می باشد و با بهترین قیمت ها در زمینه اجرای نیز فعالیت دارد.

از کف پوش های کاذب در ساختمان های اداری و تجاری به منظور مخفی سازی کابل های دستگاه های برقی و یا دسترسی راحت تر به تاسیسات گرمایشی و سرمایشی استفاده می شود. این کف ها مزایای بسیاری را برای طرفداران خود به همراه می آورند.

کف کاذب در تبریز,کف کاذب در تبریز,کف کاذب در تبریز

اجرای کف کاذب در تبریز توسط شرکت فنی و مهندسی کارنو انجام می شود. اما چرا شرکت فنی و مهندسی کارنو را انتخاب کنیم؟

شرکت فنی و مهندسی کارنو یکی از با تجربه ترین شرکت ها در زمینه اجرای کف کاذب در تبریز و دیگر شهر های کشور می باشد. این شرکت با کمک نصابان با تجربه و ماهر به اجرای دقیق کف می پردازد تا بهترین نتیجه را ارائه دهد.

در نظر داشته باشید شرکت فنی و مهندسی کارنو تولید کننده کف گالوانیزه، کف کاذب فولادی و کف کاذب آلومینیومی است که یکی از بهترین نمونه های کف پوش در ایران می باشد. این کف بر خلاف دیگر کف های کاذب موجود در بازار، دارای ابعاد ۲۲٫۵*۲۲٫۵ می باشد. این محصول با نام طرح لگراند نیز در بازار مطرح شده است. برخی از مزیت های اجرای کف کارنو عبارتند از:

  • دسترسی آسان به تاسیسات و کابل کشی ها به منظور نصب و تعمیرات مجدد
  • صرفه جویی در مصرف هزینه بر خلاف روش ساخت سنتی
  • عدم نیاز به لوله کشی های بسیار در سیستم تهویه
  • امکان تنظیم ارتفاع مورد نیاز
  • امکان جابه جایی تجهیزات به محلی دیگر (از این لحاظ صرفه جویی در هزینه ایجاد می کند و افراد دیگر نیازی به خرید مجدد آن ندارند و می توانند آن را به راحتی به محل جدید انتقال دهند و تنها هزینه دستمزد نصاب را پرداخت نمایند. )
  • کاهش وزن اضافی در ساختمان های چند طبقه (علت این ویژگی قابلیت تهیه کف های کاذب در وزن های مختلف می باشد.)
  • تامین امنیت ساختمان از لحاظ سیستم های برق کشی و حرارت (تمامی کف های کاذب عایقی در برابر حرارت هستند. )

کف کاذب در تبریز,کف کاذب در تبریز,کف کاذب در تبریز

کف پوش کاذب اختصاصی برای پوشاندن تاسیسات ساختمانی: غالباً کف های کاذبی که برای پوشاندن تاسیسات استفاده می شوند دارای جنس آلومینیومی و یا فولادی هستند. معمولاً از این نوع کف های کاذب در شرکت های کامپیوتری و مخابراتی که با کابل های بیشماری سروکار دارند استفاده می شود. زیرا این کف ها باعث می شوند تمامی استاندارد های حفاظتی رعایت شده و با مخفی سازی کابل های اضافی ظاهر شلوغ را از این شرکت ها که مراجعه کننده بسیاری هم دارند، بگیرد. در برخی از شرکت ها به دلیل عدم در اختیار داشتن بودجه کافی به جای خرید کف آلومینیومی که کیفیت بالاتری دارد اقدام به خرید کف فولادی می کنند اما هر دوی این مدل کف های کاذب از ایجاد الکتریسیته ساکن جلوگیری می کنند و در برابر آتش سوزی و رطوبت بسیار مقاوم هستند (رطوبت باعث می شود اتصالات جریان برق رخ دهد و با جرقه ای آتش سوزی ایجاد شود.)

این مطلب را از دست ندهید .
انواع کف کاذب - پانل ها و تنوع رویه های آن

کف مناسب برای مناطق مرطوب: اگر بخواهید کف مناسبی را برای نقاط مرطوب انتخاب کنید که در آن تاسیسات برقی وجود دارد، نیازی نیست هزینه بسیار زیادی کنید. تنها می توانید از شرکت فنی و مهندسی کارنو که کف های کاذب را با قیمت رقابتی عرضه می کند و همچنین اجرای کف کاذب در تبریز و شهر های دیگر را نیز بر عهده دارد، خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر حتما با کارشناسان ما در تماس باشید.

کف ثابت: این نوع کف های کاذب معمولا دارای درز بوده و به راحتی شن، ماسه و یا حتی آب را از خود عبور داده و مانع جمع شدن این اقلام بر روی سطح می شوند. بهتر است از کف کاذبی استفاده کنید که قابلیت جابه جایی داشته باشد و در صورت لزوم بتوانید مکان کف کف پوش را تغییر دهید. کف کارنو این ویژگی را دارد زیرا هنگام نصب، نیاز به پیچ و رولپلاک ندارد

کف های کاذب اختصاصی برای سبک سازی ساختمان: در ساختمان های چند طبقه مهندسین برای آن که حجم بار مرده ساختمان را کاهش دهند از کف های کاذب سبک و مقاومی استفاده می کنند. کف های کاذبی که در این دسته قرار می گیرند برخلاف وزن کمی که دارند قادر خواهند بود وزن بسیار زیادی را تحمل کنند به همین علت گزینه مناسبی محسوب می شوند.

برای خرید کف کاذب در تبریز باید چه مواردی را رعایت نمائیم:

برای خرید کف کاذب در تبریز، در ابتدا باید با انواع کف کاذب ها آشنا شوید و با توجه به کارایی آن ها و کاربری خود اقدام به خرید نمائید؛ از همین جهت بهتر است با پشتیبانان شرکت مهندسی کارنو تماس گرفته و در وهله ی اول اطلاعات لازم را کسب نمائید.

اما بهتر است قبل از تماس خود با کارشناسان، موارد زیر را مشخص نمائید:

  • متراژ محیطی که قرار است در آن به نصب و اجرای کف کاذب بپردازید.
  • میزان دما و رطوبت محیط.
  • مشخص کردن حجم تاسیسات جهت تعیین کردن ارتفاع کف کاذب.
  • میزان وزن باری که قرار است بر کف کاذب وارد شود.
  • استیجاری بودن و نبودن محیط
  • نوع روکش کف کاذب
این مطلب را از دست ندهید .
راهنمای خرید کف کاذب

اکنون به توضیح اختصاری هر یک از این موارد بالا می پردازیم:

متراژ محیطی که قرار است در آن به نصب و اجرای کف کاذب بپردازید:

اطلاع از متراژ مکان مورد نظر از اهمیت وافری برخوردار است؛ چرا که در غیر اینصورت شما ممکن است با کمبود تایل ها مواجه شده و یا بیش از نیاز مصرفی خود این تایل ها را سفارش دهید که این مسئله می تواند موجب ضرر مالی گردد. پس در ابتدا باید اندازه ی محیط را با دقت مشخص نمائید.

میزان دما و رطوبت محیط:

نوع ساختار کف کاذب ها با یکدیگر متفاوت می باشد، از همین جهت شما باید برای افزایش طول عمر این محصولات در ابتدا میزان دما و رطوبت خود را مشخص کرده تا با توجه به آن خرید خود را انجام دهید.

به عنوان مثال: ساختار کف کاذب آلومینیومی برای محیط های مرطوب بسیار مناسب می باشد و از همین جهت است که در محیط های مرطوب از آن استفاده می شود.

مشخص کردن حجم تاسیسات:

یکی دیگر از مواردی که قبل از خرید کف کاذب در تبریز و سایر شهرستان ها باید بدانید، حجم تاسیسات زیر کف کاذب خواهد بود.

طبق استاندارد، هر کف کاذبی از حداقل و حداکثر ارتفاعی برخوردار است.

به عنوان مثال: حداقل ارتفاع کف کاذب گالوانیزه: ۱۲ و حداکثر ارتفاع آن ۵۶ سانتی متر می باشد؛ در نتیجه اگر حجم تاسیسات مورد نظر بیش از این اندازه باشد شما نمی توانید کف کاذب طرح لگراند فرانسه یا همان کف کاذب گالوانیزه را خریداری نمائید و بهتر است کف کاذبی را انتخاب کنید که ارتفاع آن مناسب با حجم تاسیسات شما باشد.

 میزان وزن بار تحمیلی بر کف کاذب:

کف کاذب ها در میزان تحمل بار با یکدیگر متفاوت می باشند، در نتیجه بهتر است که در ابتدا مشحص نمائید، کف کاذب را برای چه مکانی می خواهید؟ آیا آن را برای یک مرکز داده در نظر گرفته اید، یک رستوران یا یک اداره؟!

تمامی این ها سوالاتی است که باید پاسخ آن را مشخص کرده و به پشتیبانان شرکت مربوطه انتقال دهید تا با توجه به داده های دریافتی، بهترین نوع کف کاذب را به شما معرفی نمایند.

استیجاری بودن و نبودن محیط:

همانطور که میدانید بعضی از کف کاذب ها برای نصب نیازمند زیر ساخت خواهند بود؛ اما برخی دیگر همانند کف کاذب گالوانیزه برای اجرا به زیرساخت نیازی ندارند. از همین جهت در صورت استیجاری بودن و قصد جا به جایی می توانید از کفپوش طرح لگراند استفاده کنید تا در هر زمانی امکان پیکربندی مجدد را داشته باشید.

نوع روکش کف کاذب:

تایل کف کاذب گالوانیزه نیازی به نصب هیچ گونه روکشی ندارد؛ اما کف کاذب های فولادی و آلومینیومی قابلیت نصب روکش  HPL یا PVC را دارند. روکش اچ پی ال نیز از خاصیت ضدخش بودن برخوردار می باشد. در نتیجه بهتر است قبل از خرید این محصول در ابتدا نوع روکش آن را نیز مشخص نمائید.

8 نظر

  • محسن اسماعیلی

    سلام فروش و اجرای کف کاذب در تبریز دارید؟

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام. بله. فروش و اجرای کف کاذب در تبریز هم داریم.

  • مهران ابراهیمی

    سلام. کدوم روکش کف کاذب برای اتاق سرور مناسب‌تر هست؟

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام روکش HPL رو پیشنهاد می‌کنیم.

  • Athariiii

    قیمت کف کاذب طرح لگراند لطفاً؟ ممنونم.

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام لطفاً برای اطلاع از قیمت کف کاذب طرح لگراند تماس بگیرید.

  • رها

    وقت خوش. چه کف کاذبی رو برای مراکز اداری پیشنهاد میدید؟

    • واحد تحقیق و توسعه کارنو

      سلام بهترین کف کاذب برای اداره کف کاذب طرح لگراند می‌باشد.

  • نوشتن نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *