سقف طلقی

سقف طلقی کاذب و زیبایی های آن

سقف طلقی کاذب به سقف های شیشه ای گفته می شود که در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار موجود می باشند و افراد می توانند بر اساس نظر خود یکی از آنها را انتخاب نمایند.

یکی از پر طرفدار ترین انواع سقف طلقی کاذب، سقف دوغی سفید رنگ می باشد که افراد در انتخاب های خود از این نوع استفاده می کنند. ما در این مقاله به اجرای سقف کاذب طلقی و قیمت سقف کاذب طلقی می پردازیم، با ما باشید تا آسمان را زیبا تر ببنید.

اندازه این سقف همانند کف کاذب در حدود 60 در 60 می باشد و برگ آن نیز در ابعاد 180 در 120 تولید می شود. در اجرای سقف کاذب طلقی از اندازه اولیه آن استفاده می شود. این نوع از سقف طلقی کاذب در بیشتر فضا ها به کار می رود و به علت اینکه طراحی آن بسیار زیبا و چشم نواز می باشد اکثر افراد از آن رضایت دارند. قیمت سقف کاذب طلقی به نوع شفافیت و ابعاد آن بستگی دارد، اما در کل باید گفت قیمت سقف کاذب طلقی نسبت به زیبایی که دارد مقرون به صرفه است.

اجرای سقف کاذب طلقی,انواع سقف کاذب طلقی,سقف طلقی آشپزخانه

جذابیت سقف طلقی کاذب ساده

این سقف حتی در طرح های بسیار ساده نیز نمای بسیار جذابی دارد و بیشتر افراد با نورپردازی در قسمت پشت سقف طلقی کاذب آشپزخانه، حمام و … باعث روشن شدن و زیبایی محیط می شوند. استفاده کردن از نورهای مخفی در این نوع سقف باعث می شود سادگی آنها دیده نشود و هر بیننده ای نظاره گر آن شود.

این مطلب را از دست ندهید .
انواع سقف کاذب

طلقی کاذب,فروش سقف کاذب طلقی,قیمت سقف کاذب طلقی

تمامی این مزیت ها و ویژگی ها سبب شده است که سقف طلقی کاذب به یکی از سقف های پر فروش موجود در بازار تبدیل شود.

راحتی در نصب و اجرای سقف کاذب طلقی

این سقف هم مانند بسیاری از سقف هایی که در بازار موجود می باشند در اندازه مشخص 60 در 60 طراحی و تولید می شود. اجرای سقف کاذب طلقی در مدت زمان بسیار کمی با استفاده از وسایل مخصوص و به وسیله افراد با تجربه و متخصص در این کار صورت می گیرد. به عنوان نمونه در یک فضای کوچک مانند سرویس بهداشتی عملیات نصب سقف طلقی کاذب بین 1 الی 2 ساعت زمان می برد و در زمان نیز صرفه جویی می شود.

نصب سقف طلقی کاذب,اجرای سقف کاذب طلقی,انواع سقف کاذب طلقی

فروش و قیمت سقف کاذب طلقی

بیشتر افرادی که در زمینه فروش سقف طلقی کاذب فعالیت می کنند توانسته اند در مدت زمان کوتاهی نقش فراوانی در بازار ایفا کنند. این نوع از سقف ها به علت اینکه طرح ها و مدل های مختلفی دارند هر یک از تولید کنندگان می توانند به طور منحصر به فردی اقدام به تولید سقف کاذب کنند و تولیدات آنها با دیگر رقبا کاملا متفاوت باشد. بنابراین بیشتر فروشندگان سعی می کنند برای جذب مشتری و بالا بردن میزان درآمد خود از این طریق طرح های متنوعی را در معرض دید مشتریان قرار دهند تا آنها بتوانند بر اساس سلیقه خود بهترین انتخاب را داشته باشند.

بنابراین به شما توصیه می کنیم که اگر قصد دارید از این نوع سقف ها استفاده کنید با مراکز فروش تماس بگیرید و در ابتدا از قیمت سقف کاذب طلقی اطلاع پیدا کنید. بعد از این کار شما می توانید با کمک مشاورانی که در زمینه فروش این نوع از سقف ها فعالیت می کنند اجرای سقف کاذب طلقی زمان بسیار کمی را از شما می گیرد و دردسر زیادی ندارد، بنابراین شما می توانید با استفاده از این اطلاعات تصمیم درستی در رابطه با خرید سقف طلقی کاذب بگیرید.

این مطلب را از دست ندهید .
چگونه سقف کاذب را تمیز کنیم ؟

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *