سقف کاذب

کاربرد سقف کاذب در منازل

طراحی سقف کاذب

استفاده از سقف های کاذب همانند کف کاذب مزیت های فراوانی مانند زیبایی و قیمت مناسب به همراه دارد و این ویژگی های منحصر به فرد سبب شده تا از آن ها در قسمت های مختلف ساختمان استفاده شود. توجه داشته باشید که طراحی و اجرای سقف های کاذب با سقف های سنتی تفاوت هایی دارد و تنوع موجود در طرح های آن سبب شده تا هر سلیقه ای حداقل یک انتخاب داشته باشد.

اجرای سقف کاذب در منزل,اجرای سقف های کاذب,سقف کاذب آشپزخانه

سقف کاذب سرویس بهداشتی

یکی از قسمت های ساختمان که توصیه می کنیم سقف کاذب در آن جا استفاده کنید، سرویس های بهداشتی است. در این قسمت به دلیل آن که رطوبت میزان بالایی دارد، سقف کاذب سبب می شود که ماندگاری سقف اصلی بیشتر شود، به علت آن که در پائین سقف قرار می گیرد و از نفوذ رطوبت جلوگیری می کند. البته توجه کنید که در فضای بین سقف اصلی و سقف کاذب می توان لوله های آب را عبور داد.

سقف کاذب حمام,سقف کاذب سرویس بهداشتی,طراحی سقف کاذب

سقف کاذب حمام

در رابطه با سقف های کاذب اجرا شده در حمام توصیه می کنیم از سقف های کاذب پی وی سی استفاده کنید، زیرا در حمام میزان رطوبت بالا است و این نوع از سقف های کاذب مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارند، البته قیمت مناسب آن ها هم دلیل دیگر این انتخاب می تواند باشد.

قیمت سقف کاذب,اجرای سقف کاذب در منزل,اجرای سقف های کاذب

سقف کاذب آشپزخانه

اگر قصد داریم برای قسمت آشپزخانه منزل خود سقف کاذب اجرا کنید، باید بگوییم که سقف کاذب کناف و سقف کاذب مجازی می تواند گزینه های خوبی باشد. در مطالب بالا در رابطه با هر یک از این مدل ها توضیحات کاملی را ارائه داده ایم، توجه کنید که مدل های ذکر شده علاوه بر مقاومت بالایی که دارند، زیبایی خاصی به فضای آشپزخانه شما می دهند.

این مطلب را از دست ندهید .
آشنایی با قیمت کف کاذب در اتاق سرور

قیمت سقف کاذب

در مطالب بالا انواع مختلف سقف های کاذب را توضیح دادیم و مزیت های هر یک را نام بردیم. در رابطه با قیمت سقف کاذب به این موضوع توجه کنید که به عوامل متعددی بستگی دارد، به عنوان مثال سقف کاذب از چه نوعی است، از چه موادی ساخته شده و فضایی که قصد دارید سقف کاذب در آن جا اجرا کنید چه مساحتی دارد، عوامل ذکر شده تاثیرات فراوانی بر روی قیمت سقف کاذب دارد. لازم به ذکر است در بین انواع ذکر شده سقف کاذب کنافی قیمت کمتری نسبت به سایرین دارد و همین امر موجب شده که افراد بیشتری به سمت استفاده از آن جذب شوند.

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *